Na ove uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (N.N.41/2014.), glava III. – Sklapanje ugovora izvan poslovnih prostorija i ugovora na daljinu, od članka 57. do članka 79.

OPĆI UVJETI KORIŠTENJA INTERNET TRGOVINE

VALJANOST OPĆIH UVJETA

A.1.) Ovi opći uvjeti definiraju odnos između kupca i trgovačkog društva Horvat d.o.o. (u daljnjem tekstu: „Prodavatelj“), vezano uz kupovinu proizvoda putem internetske trgovine dostupne na internetskoj stranici Prodavatelja (u daljnjem tekstu: „horvatsafety.hr“).

A.2.) Kupac može biti svaka fizička ili pravna osoba koja posjeti horvatsafety.hr te izvrši narudžbu najmanje jednog proizvoda, dodajući ga u košaricu i odabirom načina plaćanja poput kreditne kartice, virmana, e-bankarstva ili plaćanja prilikom preuzimanja.

A.3.) Svi ugovori sklopljeni između Prodavatelja i kupca u vezi s kupnjom proizvoda putem horvatsafety.hr podliježu ovim Općim uvjetima, zakonima navedenim u preambuli te Zakonu o zaštiti osobnih podataka.

A.4.) Ovi Opći uvjeti dostupni su na internet stranici horvatsafety.hr te ih kupac može pohraniti ili ispisati za osobne potrebe.

NEVALJANOST DRUGIH UGOVORNIH UVJETA

B.1.) Ovi Opći uvjeti predstavljaju primarni pravni okvir za regulaciju odnosa između kupca i Prodavatelja, zamjenjujući sve druge moguće pisane ili usmene ugovore, uvjete ili sporazume koji bi bili u suprotnosti s njima. U slučaju nesuglasja između ovih Općih uvjeta i drugih sporazuma između kupca i Prodavatelja, ovi uvjeti imaju prednost, osim ako nije drukčije dogovoreno pisanim putem.

VALJANOST ODNOSA PREMA POTROŠAČIMA

C.1.) Ovi Opći uvjeti primjenjuju se na sve osobe koje se prema zakonodavstvu Republike Hrvatske smatraju potrošačima.

VALJANOST ODNOSA PREMA STRANIM DRŽAVLJANIMA

D.1.) Ovi Opći uvjeti vrijede i za strane fizičke ili pravne osobe, bez obzira na moguće razlike u pravnom položaju kupca ili njegovo poznavanje hrvatskog jezika.

D.2.) Primjenjuju se i na osobe bez državljanstva te članove diplomatskih i konzularnih predstavništava stranih država u Republici Hrvatskoj.

OGLAŠAVANJE

E.1.) Informacije koje Prodavatelj objavljuje predstavljaju sažeti prikaz uvjeta prodaje, osim ako nije izričito drugačije navedeno.

E.2.) Opisi i specifikacije proizvoda temelje se na podacima dobivenima od dobavljača ili preuzetima sa službenih izvora. Fotografije mogu potjecati iz istih izvora ili biti snimljene u prostorijama Prodavatelja. Zbog mogućih razlika u prikazu boja na ekranima i percepciji boja, Prodavatelj ne jamči potpunu podudarnost između prikazanih i isporučenih proizvoda.

E.3.) U svrhu promocije, horvatsafety.hr koristi Google Adwords remarketing uslugu, koja omogućuje ciljano oglašavanje korisnicima koji su već posjetili web stranicu. Ova opcija može se isključiti u Googleovim postavkama oglasa.

E.4.) Proizvodi označeni kao izložbeni primjerci mogu biti sniženi zbog takvog statusa. Kupac naručivanjem takvih proizvoda prihvaća njihova svojstva, a dostava može biti u alternativnoj ambalaži.

E.5.) Cijene istaknute na horvatsafety.hr mogu se razlikovati od cijena u fizičkoj trgovini Prodavatelja.

E.6.) Horvat d.o.o. nastoji osigurati točnost svih podataka na web stranici, ali ne preuzima odgovornost za nenamjerne pogreške u opisu proizvoda.

E.7.) Ako dođe do greške u prikazanoj cijeni proizvoda, Prodavatelj zadržava pravo na izmjenu i obavještavanje kupca o promjeni, omogućujući mu potvrdu ili otkazivanje narudžbe.

NARUČIVANJE PROIZVODA

F.1.) Kupac odabire proizvode klikom na opciju „Dodaj u košaricu“.

F.2.) Klikom na „Naručite“, kupac daje ponudu za kupnju odabranih proizvoda. Prije zaključivanja narudžbe, kupac može mijenjati sadržaj košarice.

F.3.) Kupovina se ne može realizirati bez prihvaćanja Općih uvjeta.

F.4.) Kupnja je valjana samo ako je narudžba ispravno ispunjena i zaključena putem horvatsafety.hr.

F.5.) Kupnja je moguća uz registraciju korisničkog računa ili bez nje.

F.6.) Ako Prodavatelj ne može isporučiti proizvod zbog nedostatka zaliha, obavijestit će kupca o mogućnostima nastavka narudžbe ili njenom otkazivanju uz povrat uplaćenog iznosa.

F.7.) Ako kupac odbije preuzeti ispravan proizvod, Prodavatelj može tražiti nadoknadu troškova dostave.

F.8.) Narudžba se smatra valjanom nakon kreiranja računa.

POTVRDA PRODAVATELJA

G.1.) E-mail potvrda narudžbe ne znači automatski prihvat iste.

G.2.) Narudžba se smatra prihvaćenom kada su ispunjeni svi uvjeti plaćanja i dostupnosti robe.

G.3.) Kupoprodajni ugovor smatra se sklopljenim kada kupac primi potvrdu o prihvatu narudžbe i račun.

NAČINI PLAĆANJA

H.1.) Sve cijene su izražene u eurima i uključuju PDV, ali ne uključuju dodatne troškove dostave i usluga.

H.2.) Plaćanje je moguće putem kartica, virmana, internet bankarstva ili gotovinom prilikom preuzimanja.

H.3.) U slučaju sumnje na zlouporabu, Prodavatelj zadržava pravo provjere i odbijanja transakcije.

K) DOSTAVA
K.1.) Prodavatelj će dostaviti naručene proizvode na adresu koju je kupac naveo prilikom narudžbe na horvatsafety.hr. Ako pristup stambenom objektu nije moguć, roba će biti dostavljena do najbliže točke gdje je to moguće. Dostava se vrši isključivo na području Republike Hrvatske.
K.2.) Proizvodi koji su na skladištu bit će isporučeni u roku od 2 do 4 radna dana, računajući od trenutka kada Prodavatelj zaprimiti uplatu ili autorizira transakciju karticom. Trošak dostave bit će prikazan u košarici. Za proizvode koji nisu na skladištu, Prodavatelj će s kupcem dogovoriti okvirni rok isporuke, koji obično ne prelazi 14 radnih dana.
K.3.) Prodavatelj odgovara za pravovremeno otpremljenje proizvoda, ali nije odgovoran za kašnjenja koja su uzrokovana brodarskim uslugama, višom silom ili kašnjenjima od strane kurirskih službi.
K.4.) Ako kupac nije prisutan na adresi u dogovorenom terminu, troškove ponovne isporuke snosi kupac.
K.5.) Ako proizvod ne bude preuzet, a kupac nije obavijestio Prodavatelja, Prodavatelj može skladištiti proizvod na vlastiti rizik, uz obračun troškova skladištenja i manipulacije. U slučaju daljnje neisporuke, Prodavatelj može raskinuti ugovor i proizvod prodati trećoj strani, uz naplatu troškova skladištenja.
K.6.) Proizvod se smatra isporučenim kada kupac ili ovlaštena osoba potpiše potvrdu o preuzimanju, te odmah provjeri moguće oštećenje proizvoda. Oštećeni proizvod mora biti odbijen i prijavljen dostavnom službeniku.
K.7.) Kupac je obavezan otvoriti i pregledati robu odmah po preuzimanju i obavijestiti Prodavatelja o eventualnim oštećenjima u roku od 14 dana.
K.8.) Prodavatelj može odgoditi ili otkazati otpremu proizvoda u slučaju problema s plaćanjem, dok se obveze ne podmire.
K.9.) Ako kupac odbije preuzeti ispravne proizvode, Prodavatelj može tražiti nadoknadu troškova dostave.
K.10.) Pri osobnom preuzimanju, proizvodi neće biti dostupni odmah nakon uplate. Kupac će biti obaviješten kada roba bude spremna za preuzimanje.

L) GARANCIJA/JAMSTVO
L.1.) Jamstvo na robu vrijedi prema uvjetima na jamstvenom listu ili računu. Kupac mora čuvati račun i jamstveni list tijekom jamstvenog razdoblja.
L.2.) Jamstvo počinje od datuma izdavanja računa, a obuhvaća popravak ili zamjenu proizvoda ako nastanu problemi tijekom normalne upotrebe, pod uvjetom da su slijedene upute za uporabu. Ako kvar nije otklonjen unutar zakonskog roka, proizvod će biti zamijenjen ili vraćen novac.
L.3.) Električni uređaji dolaze s jamstvom koje uključuje popis ovlaštenih servisera, dok netehnički proizvodi zahtijevaju račun za ostvarivanje prava na jamstvo.
L.4.) Ako su na proizvodu uočeni nedostaci, Prodavatelj je obavezan poduzeti korake u zakonskom roku: (I) ukloniti nedostatke, (II) zamijeniti proizvod, (III) smanjiti cijenu ili (IV) omogućiti raskid ugovora.
L.5.) Nakon isteka jamstvenog roka, Prodavatelj više nije odgovoran za nedostatke proizvoda.
L.6.) Prodavatelj nije odgovoran za štetu na drugim stvarima ili osobama, osim na kupljenom proizvodu, ako je šteta uzrokovana kupčevom nepažnjom ili namjerom.

M) PRAVO ODUSTAJANJA OD KUPNJE I POVRAT ROBE
M.1.) Računanje roka za jednostrani raskid ugovora
Ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga. Da biste ostvarili pravo na jednostrani raskid ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte, navodeći svoje ime, prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte. Također možete koristiti obrazac za jednostrani raskid ugovora. Rok za raskid iznosi 14 dana od dana kada ste Vi ili treća osoba koju ste odredili (a koja nije prijevoznik) preuzeli robu koja je predmet ugovora.

M.2.) Povrat uplaćenog iznosa
Ako jednostrano raskinete ugovor, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili, uključujući troškove isporuke, u roku od 14 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o raskidu. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji ste izvršili uplatu. Ako pristajete na drugi način povrata, ne snosite nikakve dodatne troškove. Povrat novca ćemo izvršiti tek nakon što roba bude vraćena ili kada dostavite dokaz da ste robu poslali natrag.

M.3.) Povrat robe
Roba mora biti vraćena ili predana osobi koju smo ovlastili za primanje robe prije isteka roka za raskid.

M.4.) Troškovi povrata robe
Izravne troškove povrata robe snosite Vi.

M.5.) Odgovornost potrošača za umanjenje vrijednosti robe
Odgovorni ste za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim ako je rukovanje bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

M.6.) Obavijest o jednostranom raskidu
Potrošač mora prije isteka roka za raskid obavijestiti trgovca o svojoj odluci putem obrasca za raskid ili pisanog zahtjeva.

M.7.) Povrat primljene robe i iznos
Svaka strana mora vratiti ono što je primila na temelju ugovora, uključujući povrat uplaćenog novca putem istog sredstva plaćanja.

M.8.) Izuzeci od prava na jednostrani raskid ugovora
Potrošač nema pravo na raskid ugovora u određenim slučajevima, kao što su: ako je usluga potpuno ispunjena, ako je proizvod napravljen po specifikaciji potrošača, ili ako je proizvod lako pokvarljiv.

M.9.) Obrazac za jednostrani raskid
Obrazac za raskid ugovora dostupan je na našoj mrežnoj stranici. Možete ga ispuniti i poslati elektroničkom poštom.

M.10) Uvjeti povrata robe
Robu koju namjeravate vratiti ne smijete koristiti niti poduzimati radnje kojima bi umanjili njezinu vrijednost.

OBRAZAC O JEDNOSTRANOM RASKIDU

  1. Ime, prezime i adresa potrošača ____________________
  2. Prima: Horvat d.o.o., Treskavička 2c, 10040 Zagreb, Email: info@horvatsafety.hr, Telefon: +385 1 2915 100
  3. Ja _____________________ ovim izjavljujem da jednostrano raskidam ugovor o prodaji sljedeće robe/za pružanje sljedeće usluge _________________, naručene/primljene dana ______________________
    – potpis potrošača (ako se ispunjava na papiru),
    – datum.

N) Odgovornost za materijalne nedostatke
Trgovac odgovara za materijalne nedostatke proizvoda koji su postojali u trenutku prijelaza rizika na kupca, kao i za nedostatke koji se pojave kasnije ako su uzrokovani prije prijelaza rizika. O nedostatku nas morate obavijestiti u roku od 2 mjeseca.

O) OSTALO
O.1.) Svi ugovori sklopljeni prema ovim uvjetima pohranjeni su u elektroničkom obliku i kupac može pristupiti njima putem sustava trgovca. Potvrdom prihvaćanja uvjeta, kupac daje suglasnost na prikupljanje i obradu osobnih podataka.
O.2.) Kupac potvrđuje da je upoznat i suglasan s uvjetima.
O.3.) Za ugovore sklopljene prema ovim uvjetima primjenjuje se mjerodavno pravo prema sjedištu prodavatelja.
O.4.) Kupac je svjestan da su uvjeti podložni promjenama i da je odgovoran za praćenje ažuriranih uvjeta.
O.5.) Promjene uvjeta mogući su samo uz pisani sporazum strana. Usmeni sporazumi nisu dopušteni.

PODNOŠENJE PRIGOVORA
Pisani prigovor možete podnijeti putem pošte ili elektroničke pošte na info@horvatsafety.hr.

RJEŠAVANJE SPOROVA
Za rješavanje sporova možete se obratiti Sudu časti Hrvatske gospodarske komore, ili koristiti platformu za online rješavanje sporova putem poveznice http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

U Zagrebu, 07.03.2025.
Horvat d.o.o.